دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید
سرخط خبرها

دو ستاره پرسپولیس فقط تا آخر هفته مهلت دارند

  • کد خبر: ۲۰۳۳۶۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
دو ستاره پرسپولیس فقط تا آخر هفته مهلت دارند
باشگاه ملوان پیغام مهمی را به دو ستاره پرسپولیس داد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه ملوان برای نیم فصل قصد دارد ۵ بازیکن سرباز لیگ برتری را به لیستش اضافه کند تا در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه بجنگد.

در همین راستا محمد عمری و میلاد سرلک دو ستاره پرسپولیس سخت مورد توجه مهدی تارتار قرار دارند. هر دو بازیکن توافقات اولیه را با ملوانی‌ها داشته اند، اما بعد از اینکه اداره نظام وظیفه مجوز سرباز‌های لیگ برتری را تا پایان فصل تمدید کرد، باشگاه پرسپولیس سخت در تلاش هست هر دو بازیکن سربازش را حفظ کند.

باشگاه ملوان به عمری و سرلک پیغام داده اگر تا پایان این هفته مدارک خود را برای آن‌ها ارسال نکنند دیگر جایی در این نیم نخواهند داشت. در این میان عمری توانسته یحیی گل محمدی را قانع کند که بعد از بازی فردا کار‌های نهایی اش را برای انتقال به ملوان انجام دهد، اما سرلک هنوز تردید دارد.

هافبک پرسپولیس برخلاف عمری قرارداد مالی خیلی خوبی را با پرسپولیس دارد و برای جدایی باید قید حداقل نیمی از قراردادش را بزند. در سوی دیگر او اگر الان به ملوان نرود ممکن است در تابستان به دلیل تعداد بالای سرباز‌های لیگ برتری نتواند راهی ملوان شود و آن وقت باید به فجرسپاسی در لیگ یک بپیوندد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->